Panerai Przedstawia Drugi Koreański Sklep Specjalistyczny

Marka zegarków Florence Panerai otworzyła swój drugi sklep w Seulu z udziałem architekta Patricii Urquioli. Sklepy Panerai znajdują się w Samseong-dong, COEX, jednym z największych na świecie podziemnych centrów handlowych. Sklep zajmuje powierzchnię 40 metrów kwadratowych i prezentuje różnorodne zegarki florenckiej marki Panerai.

 Znana hiszpańska projektantka Patricia Urquiola interpretuje estetykę i kunszt Panerai jako profesjonalnego zegarmistrza, wykorzystując ponadczasowy design, aby wyróżnić wizerunek marki, łącząc tradycję z nowoczesną modą oraz łącząc przeszłość i przyszłość z oryginalnymi metodami.
 Zewnętrzna strona głównego wejścia do sklepu ozdobiona jest ponadwymiarowym wizerunkiem włoskiej marynarki wojennej wykonującej podwodne misje, ukazując nierozerwalną relację między marką a oceanem. Nowy sklep szanuje filozofię i historię marki pod względem koncepcji projektowych i materiałów, wyraźnie odzwierciedla florenckie korzenie Panerai oraz głębokie korzenie marki i oceanu. Pochwala Panerai za produkcję precyzyjnych instrumentów dla komandosów włoskiej marynarki wojennej od lat 30. do 50. XX wieku, Ważny moment historyczny dla marki.

 Unikalne elementy wybrane przez Patricię Urquiola w nowym sklepie to orzech, calacatta luccicoso, polerowany mosiądz, brąz i specjalne przezroczyste szkło w kształcie fali, a także żyrandole miedziane i szlachetny drewniany blat sprzedażowy , Przywołuje nastrój statków galopujących na rozległym morzu.

 Nowy sklep zgodny z charakterystyką innych sklepów Panerai, gigantyczny zegar ścienny na ścianie pokazuje unikalny design marki: tarcza zegarowa przyjmuje strukturę kanapkową, dwie tarcze zachodzą na siebie, a warstwa Super-LumiNova® jest umieszczona pośrodku. Utrzymuj znaczniki czasu i liczby jasne i jasne. Konstrukcja tej „kanapkowej tarczy” ma na celu zapewnienie czytelności zegarka, który można wyraźnie odczytać nawet na słabym podwodnym. Ten unikalny projekt jest wciąż unikalną cechą marki, która jest znakiem tradycji i historii marki.
 Atmosfera sklepu specjalistycznego jest kameralna i elegancka, z nowoczesnymi elementami. Klienci mogą skosztować technicznej estetyki zegarków Panerai, ciesząc się czasem w komfortowym i prywatnym otoczeniu. Ekskluzywny sklep ma również osobne miejsce dla kolekcjonerów zegarków, aby mogli cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami VIP.

 Oprócz koreańskiego domu towarowego Hyundai COEX, Urquiola Studio odpowiada również za nowo otwarty lub przeprojektowany sklep w Hongkongu, Miami, Nowym Jorku, Paryżu, Tajwanie, Mediolanie, Pekinie i Florencji, miejscu narodzin marki. Po otwarciu sklepów zaprojektowanych i odnowionych w Urquiola całkowita liczba globalnych sklepów Panerai wynosi obecnie 66.