Kampania „heirloom” Patek Philippe I 20. Rocznica Międzynarodowego Magazynu Patek Philippe

1996 był znaczącym rokiem dla Patka Philippe. W ciągu roku otwarto warsztaty zegarmistrzowskie Patka Philippe’a w Plan-les-Ouates, a od tego czasu zgromadzono główne studia; w tym samym roku uruchomiono patentowe urządzenie kalendarza rocznego, stając się jednym z ważnych dzieł promujących markę Genewa oraz styl reklamowy marki, który przekazuje koncepcję Zrób dużą różnicę. Patek Philippe rozpoczął innowacyjną kampanię reklamową w ciągu roku i stworzył ekskluzywny magazyn wysokiego poziomu dla tych, którzy są właścicielami swoich zegarków. Od samego początku kampania „Heirloom” ewoluowała skrupulatnie, z niezwykłymi emocjami na przestrzeni lat i konsekwentnie przekazuje przesłanie marki. Międzynarodowy magazyn Patek Philippe był uważany za wskaźnik podobnych czasopism. Wydawany jest dwa razy w roku w ośmiu językach. Wersja, nakład 285 000. Oba osiągnięcia są zgodne z filozofią marki Patek Philippe i długoterminową strategią opartą na długoterminowej wartości.

Reklama „Heirloom” Patka Philippe’a, fot. Marden Smith
Kampania „Heirloom”: jasne przesłanie, światowy rezonans
   Kampania reklamowa „Heirloom” rozpoczęła się jesienią 1996 roku, a jej styl był emocjonalny i różny od ogólnego stylu reklamy w tamtych czasach. Serie reklamowe Patek Philippe podkreślają lojalność i mocny związek emocjonalny między właścicielem zegarka a jego zegarkiem, potwierdzając, że zegarek na nadgarstku to niezwykłe dzieło, które odzwierciedla krystalizację dziedzictwa kulturowego, artystycznego i naukowego, które wystarczy, aby być z tobą i być przekazywane z pokolenia na pokolenie.

Reklama „Heirloom” Patka Philippe’a, fot. Peggy Sirota
   Powyższa kampania została opracowana przez londyńską agencję reklamową Leagas Delaney, która zawierała klientów, a nie produkty, które różniły się od tego, co zwykle było w tamtych czasach promocją zegarków. Istnieją dwa inne wyjątki od reklamy: nie chodzi o wykazanie statusu ekonomicznego i zawodowego przedmiotu promocji, ale o inwestowanie w wewnętrzne i emocjonalne obszary, które łączą relacje rodzinne. Nie chodzi o świętowanie przeszłości, ale o „Rozpocznij własną tradycję”. Slogan propagandowy (w stylu rodzinnym), wyrażający żywe i dalekosiężne perspektywy.

Reklama „Heirloom” Patka Philippe’a, fot. Peggy Sirota
   Aby przećwiczyć takie innowacyjne koncepcje propagandowe, pełny zestaw reklam opiera się na zdjęciach pokazujących uczucia matki i córki oraz ojca i syna, a także pokazujących czas dwóch pokoleń rodziny razem, takich jak moment nauki i dzielenia się, cztery ręce na fortepianie, pierwsza próba zawiązania i golenia. Sceny, odkrycie wędkowania i zabijania czasu, dzięki czemu moment, w którym rodzice i dzieci patrzą na siebie, rejestrują wszystkie intymne i rzadkie chwile życia w rodzinie i rezonują z tobą. Reklama jest wyświetlana na czarno-białych zdjęciach, emanujących długotrwałym uczuciem, w towarzystwie poruszającego hasła „Zegarek Pakto Philippe, oryginalny model, elegancki i nie tylko długi czas, ale także styl rodzinny”. Jednocześnie wyświetla obrazy powiązanych zegarków w skromny sposób.

Reklama „Heirloom” Patka Philippe’a, fot. Mary Ellen Mark

   Patek Philippe zlecił światowej sławy fotografom uchwycenie tych prawdziwych chwil, w tym Peggy Sirota, Peter Lindbergh, Jeanloup Sieff, Mary Ellen Mark, Ellen Von Unwerth, Marden Smith, Glen Luchford, Craig McDean, Veronique Vial i Robert Wyatt. Dzięki stylowi fotografowania reklama będzie bardziej emocjonalna.
   Od czasu rozpoczęcia kampanii projekt ewoluował skrupulatnie, ale jego popularność nie zmniejszyła się, a przekaz reklamowy jest tak jasny, jak zawsze. Niektóre zdjęcia reklamowe są wystarczające, aby pokazać serię zegarków, na przykład serię zdjęć morskich, używanych do promowania wielu zegarków Nautilus. Z uwagi na rosnącą ciekawość rynku dotyczącą wydajności zegarków i zegarów reklamy Patek Philippe zwiększyły również odsetek wyświetlanych informacji o produkcie.
   Kampania reklamowa „Heirloom” od 20 lat odgrywa ważną rolę w promocji zegarków i zegarów, dzięki czemu Patek Philippe zyskał na popularności, zyskał uznanie koneserów zegarków i publiczności oraz przyciągnął więcej młodych klientów. Kampania ma charakterystyczny charakter i jest wyjątkowa. W 2007 r. Została wybrana przez profesjonalne jury i szwajcarską publiczność jako zwycięzca „Prix suisse de la campagne horlogère de l ‚année”.
   Od 2013 r. Reklamy „Heirloom” są wykorzystywane do cyfrowej popularyzacji różnych mediów, pokazując czas rodziców i dzieci ojców, matek i córek na całym świecie za pośrednictwem modeli wideo online. Cztery nowe reklamy pojawiły się jesienią 2016 r. (Dwie reklamy zegarków męskich i dwie pozostałe reklamy kobiet), przedstawiające trzy generacje spotkań rodzinnych, nowy wygląd i brwi w kampanii.

Reklama „Heirloom” Patka Philippe’a. Zdjęcie: Mary Ellen Mark.
   Czas, to pokolenie. Od czasu rozpoczęcia Międzynarodowej Kampanii Reklamowej Patek Philippe opublikowano ponad 50 tematów reklamowych, które były przykładami życia wiecznego, a nawet jeśli nie wyróżniają się w branży reklamowej, są już wyjątkowe w reklamie zegarków. Cała seria wyraża silne emocje i uniwersalnie rezonujące wiadomości, jest zgodna z przekonaniami klientów Patka Philippe’a i odzwierciedla wartości wyznawane przez tę rodzinną i niezależną firmę zegarmistrzowską, która często jest sukcesem reklamy „Heirloom” Droga

Aby promować filozofię korporacyjną marki i świadczyć bardziej honorowe usługi swoim cenionym klientom, Patek Philippe oficjalnie wydał Patek Philippe International Magazine w październiku 1996 r. Ten magazyn został napisany specjalnie dla właścicieli zegarków Patek Philippe, przekazując elegancką i niepowtarzalną atmosferę marki. Treść zawiera wspaniałe zdjęcia i poruszające historie, przedstawiające wszechogarniającą doskonałość.
Międzynarodowy magazyn Patek Philippe: Portret doskonałości
   Uruchomienie międzynarodowego magazynu Patek Philippe w 1996 r. Było związane z ideą Phila Sterna, ówczesnego prezesa Patek Philippe. Ma nadzieję podzielić się z klientami dziedzinami kultury i wartościami Patka Philippe. Brytyjskie wydawnictwo Condé Nast Group zrealizowało swoje pomysły, skupiając grupę znanych copywriterów, dziennikarzy, pisarzy i fotografów, aby stworzyć czołowe czasopismo kulturalne i artystyczne, wyróżniające się i wyróżniane.
   Powyższe publikacje są dostępne wyłącznie do subskrypcji dla właścicieli zegarków Patek Philippe. Czytelnicy smakują elegancko, a treść pisma zaczyna się od ich głównych zainteresowań i stylów życia, obejmując różne tematy, takie jak sztuki piękne, architektura, moda, design, rzemiosło, muzyka, film, fotografia, nauka, podróże i zbliżenia współczesnych współczesnych postaci. Kształtuj estetykę, szacunek dla tradycji, innowacji i twórczości, niezależność i unikalne wartości.
   Patek Philippe International Magazine poprowadzi czytelników do odkrywania świata i zakulisowych warsztatów zegarmistrzowskich W tym ekskluzywnym artykule opisano najnowsze zegarki i osiągnięcia techniczne, a także klasyczne zegarki, historię osobistej kolekcji i techniki zegarmistrzowskie zaangażowane przez studia warsztatów zegarmistrzowskich. Wprowadzenie z rzadkimi rzemiosłami. Treść czasopisma jest fascynująca, a jego redaktorzy wyjątkowi. Jest chwalony od ponad 20 lat od jego powstania. Przyczyniły się do tego znaczni autorzy, w tym wielu znanych autorów, takich jak laureaci Nagrody Nobla José Saramago i Gao Xingjian; światowej sławy autorzy Carlos Fuentes, John Fowles I Zhang Rong oraz utalentowani kronikarze Peter York, Will Self i Nick Foulkes. Znakomite materiały wizualne magazynu pochodzą od wielu wybitnych fotografów, w tym Eve Arnold, Lord Snowdon, Elliot Erwitt, Don McCullin, Rene Burri, Wim Wenders, Jason Bell, Simon Norfolk, Gautier Deblonde i John Swannell.

Oprócz prezentacji zegarków Patek Philippe i wykazania się doskonałymi umiejętnościami zegarmistrzowskimi, międzynarodowy magazyn Patek Philippe zawiera także wiele tematów kulturowych i artystycznych oraz refleksje na temat unikalnego stylu życia i trendów w modzie, stale przyciągając czytelników do odkrywania piękna i ponadczasowości.
   Styl layoutu międzynarodowego magazynu Patek Philippe jest subtelny i elegancki, odzwierciedlając wizerunek zegarków Patek Philippe. Czasopismo wydawane jest dwa razy w roku i ma nakład 285 000 egzemplarzy i jest dystrybuowane do właścicieli zegarków Patek Philippe w 175 krajach, a jego czytelnictwo wynosi około 600 000. Dziś każdy numer jest wydawany w ośmiu językach (angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, tradycyjnym i uproszczonym chińskim oraz japońskim). Wydawcy nie tłumaczą dosłownie, ale dostosowują treść do różnych wersji dla różnych cech językowych i kulturowych. Według niedawnej ankiety czytelnicy wysoko oceniają międzynarodowy magazyn Patek Philippe, który uważa, że ​​źródło informacji na ten temat jest doskonałe, a informacje na temat Patka Philippe są również bogate. Stylowy wygląd i bogata treść pisma są tak samo dobre, jak kolekcja przyjazna marce, ponieważ prezentuje wszelkiego rodzaju świetne zegarki.

Patek Philippe wydaje dwa numery rocznie, wydanie wiosenne i jesienne. Właściciel zegarka Patek Philippe musi jedynie wypełnić formularz wniosku dołączony do czasopisma, podać numer rejestracyjny (numer ruchu, etui i zegarka) oraz dane osobowe na świadectwie pochodzenia zegarka, a następnie zwrócić go na wskazany adres, aby otrzymać prezent Możesz także złożyć wniosek online na stronie www.patek.com.
   Po wejściu w 2011 r. Warsztaty zegarmistrzowskie Patek Philippe udały się do następnego miasta, które wraz z wydawcą opublikowało internetowy magazyn „Patek Philippe Magazine Extra”, umożliwiający właścicielom zegarków Patek Philippe oglądanie treści na patek.com. Zawartość magazynu online uzupełnia wydania drukowane, w tym wywiady z artystami, pisarzami i kolekcjonerami, „wyprodukowane” klipy i wcześniej niepublikowane materiały. Czytelnicy mogą korzystać z tej platformy, aby zrozumieć kluczowych członków warsztatów zegarmistrzowskich, takich jak prezydent Denoir Stern, dyrektor kreatywny Sanderne Stern, odkrywać codzienne działania Patka Philippe’a i funkcjonowanie studia oraz przeglądać wywiady z mistrzami rzemieślników. Najważniejsze informacje